Do zadań wybranej osoby będą należały m.in.
- analiza trendów lokalnych i regionalnych przy użyciu dostępnych narzędzi
- realizacja celów odsłonowych portalu GazetaWroclawska.pl
- zarządzanie profilem Gazety Wrocławskiej na Facebooku i Instagramie
- interakcja z użytkownikiem w social media
- zarządzanie ramówką wideo, planowanie, zlecania i koordynacja produkcji wideo
- realizacja dziennikarska materiałów wideo
Napisz do nas jeśli:
- możesz pochwalić się minimum rocznym doświadczeniem w wydawnictwie prasowym/internetowym lub telewizji
- masz doświadczenie w tworzeniu materiałów wideo na potrzeby internetu
- biegle posługujesz się Facebookiem i Instagramem
- znasz narzędzia umożliwiające analizę trendów online oraz zachowań internautów
Chcesz z nami pracować? Napisz: [email protected]
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?